.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

   

به یاد گوشه نشینی های صحن قدس

                                              آه که چقدر دلتنگم...                                  

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۹)

  • مهدی امینی
  • در این آدرس یعنی انجمن رسمی بیان می توانید تبلیغات وبلاگ بیانی خود را به رایگان در معرض دید عموم قرار دهید فرصت استثنائی
    http://www.stuunit.zgig.ir/index.php?forums/blogdomain/
    سلام.
    با موضوع حیا و غیرت به روزیم

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم
  • ریحانه رهبر
  • سلام عزیز دلم این ایام فرخنده هم بر شما مبارک
    ان شا ءالله به تمام آرزوهات برسی

    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام سپاس عزیزم

     

                        ****جدیت کنید...****

     

    امام روح الله....

     

    http://zareh.blog.ir/post/364

    دلمون هوایی شد...
    سلام عزیزم لینک شدی
    پاسخ:
    سلام سپاس
      شکوه دنیوی همچون دایره‌ای است
    بر سطح آب که لحظه به لحظه به بزرگی آن افزوده می‌ شود
    و سپس درنهایت بزرگی هیچ می‌‌ شود . . .
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • وشب شعرهای روی پشت بام هتل...

    دل تنگم برای هرچیزی که بوی مشهدبدهد.

    پاسخ:
    و گوهر ولا...
    و عکس های طنز سحر در خیابان حرم...
    و طعم بستنی هایی که داغ بر دلم گذاشتند... :)
    و...
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • و روشنی شمس...
    و پتوی من...(بهتراست بگویم پتوی قصبی من)
    و بستنی که بالاخره من طعمش را چشیدم بعدازیک سال...
    و...
    پاسخ:
    میخواستم پتو رو بگم اما گفتم بذار سانسور کنم :)))

    و آجر گنبد زرد رضا(علیه السلام)...
    و پرواز... ( من ندیم:))
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • هه پرواز...

    کل مشهدماجرای پتوی من رو میدونن سانسورنمیخواد:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی