.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

- پرورده ی عشق شد سرشتم -

... و ما به دنیا آمدیم تا فرشتگان را مبهوت خود کنیم.

آمده ایم تا (( إنّی جَاعِلٌ فِی الارَضِ خَلیفَةً )) خدا را تحقق بخشیم. آمده ایم تا کار و بارمان عاشقی باشد و سر و جان در کار او کَنیم که فرشته، عشق نداند.

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی

بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

و می گویند: مردانی هستند که اینگونه اند، کسانی که کار و دکان و پیشه را سوخته اند و شغل شان عاشقی است. آن ها در نرد عشق، آنقدر از خود مایه گذاشته و در این راه پایداری کرده اند که ذره ذره ی وجودشان را به عشق باخته اند و با این وجود زبان حالشان این است که:

پـرورده ی عشق شد سرشتم

جـز عشـــق مبــــاد سرنــوشتم

در حلقه ی عــشق جان فروشم

بی حلــقــه ی او مبـــاد گوشــم

گرچه ز شــراب عشــق مستــم

عــاشق تر از این کنم که هستم

- پیش گفتار کتاب الهیه

سید محمدحسن الهی طباطبایی -

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۸)

باران که میبارد
باید یه آغوشی …
پنجره ی بازی …
بوی خاکی …
صدای تپش قلبی …
گره ی کور دست ها و پاهایی …
باید چیزی باشد
باران که میبارد …
باید کسی باشد!
دعوتید به دردنامه...


  • مـــــــــــریـــــــــم
  • بسیار زیبا بودممنون

    این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

    به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

    ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست

    پاسخ:
    هر کجا هستم، باشم
    آسمان مال من است...
     

     

    خدایا!

    گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

    گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

    گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

    گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

    التماس دعا

    پاسخ:
    فاذکرونی اذکرکم.. .
    عالی...
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • سلام.

    آسمان بار امانت نتوانست کشید
    قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند...
    پاسخ:
    سلام
    قرعه ی فال...
    آنان که پای عشق سری خم نمی کنند
    همواره سرشکسته بمانند بهتر است ...
    پاسخ:
    عالی...
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • جفتش درسته.

    توی دوتا نسخه ی متفاوته
    پاسخ:
    عجب
    آخییییی چه زیبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی