.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_


پیامبر اکرم(ص):

هُوَ شَهْرٌ أَوَّلُهُ رَحْمَةٌ وَ أَوْسَطُهُ مَغْفِرَةٌ وَ آخِرُهُ الْإِجَابَةُ وَ الْعِتْقُ مِنَ النَّار

رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت است و میانه ‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم.

کافی(ط-الاسلامیه) ج 4 ، ص 67 {شبیه این حدیث در بحار الانوار(ط-بیروت) ج 93، ص 342 }


  • ف.م.آسمان

نظرات  (۲)

سلام خانم محمدی خوش اومدید
من از وبلاگ قاصدک هستم/محمدم/که البته اون وبلاگ رو حذف کردم
تو این ماه پر برکت ما رو از دعای خیرخودتون محروم نکنید/موفق باشید/یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون که زندگی آسمانی رو فراموش نکردین
محتاجم به دعا
سلام خواهش میکنم
 بله خب شما وقتی نبودین هم من به وبتون سر میزدم و شاید انتظار اینو داشتم که دوباره برگردین
 ممنونم/یه قسمتی تو منو تعریف کردم به اسم"چرا خفقان"اونجا توضیح دادم میتونید مشاهده کنید
پرنده هم که باشی زخمی میشی زمین میخوری اذیتت میکنن و...اما اینایی که میگم دلیل بر این نمیشه
که شکست رو پذیرفته باشم انسان نا امیدی باشم خشک باشم یا نخندم شاد نباشم و یا به فکر پرواز نباشم و رهایی رو رها کرده باشم/موفق باشید
پاسخ:
سلام
همین که شکست رو نپذیرفتید خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی