.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

وقتی تو نیستی
گویی شبان قطبی
                       ساعت را
زنجیر کرده اند
و شب
بوی جنازه های بلاتکلیف
                               می دهد

وقتی تو نیستی
شادی کلام نا مفهومی ست
و دوستت می دارم رازی ست
که در میان حنجره ام دق می کند

و من چگونه بی تو نگیرد دلم؟
اینجا که ساعت و
                      آیینه و
                               هوا
                                     به تو معتادند

و انعکاس لهجه ی شیرینت
هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم
                                           می پیچد...

                                                                   حسین منزوی/ از ترمه و تغزل

پ.ن: - به نامهربانی های... -
  • ف.م.آسمان

نظرات  (۶)

با سلام
از شما دعوت می شود تا از وبسایت و وبلاگ مشاوره دیدن فرمایید
با تشکر
moshavermental.avistsk.com
پاسخ:
سلام
سپاس از دعوت
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    آواره شدیم....

    آواره....
     عمرى که اجل درعقبش مى تازد..!!

    هر کس غم بیهوده خورد مى بازد.!
    
زندگى رانفسى ارزش 
غم خوردن نیست!

     انقدرسیر بخند که ندانى غم چیست
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • سلام.
    بااحترام دعوتید...

    دلگیرم از زمانه و...

    یاحق
    زلف.........

    ........
    ....
    نَفَسَم .......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی