.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

علی اکبر لطیفیان

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۹)

  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • عبد آلوده شدن خوار شدن هم دارد...

    التماس دعا
    یاحق
    پاسخ:

    آنقدر حرف در این سینه ما جمع شده

    این همه عقده تلنبار شدن هم دارد







    غفلت از یار

                  گرفتار شدن هم دارد ...

    می شکنم...
    شما چطور ؟
    می شکنی؟
    پاسخ:
    خودم شاید
    اما عهدم نه...
    مرا عهدی ست با جانان که تا جان در بدن دارم...
    بیچاره عشق به طغیان آمده
    چشم به خان کریمان دارد...
    سلام
    قالب نو مبارک....

    صورتهای خوب افول خواهند کرد

    اما سیرت خوب شما را برای همیشه زیبا نگاه می دارد



    پاسخ:
    سلام. سپاس
    سلام یه عکس دارم از دختر فلسطینی ، دختر اسرائیلی...

    بیا سریع منتشرش کن! اگه تونستی هم به بقیه دوستان جنگ نرم بگو.

    iloveu.blog.ir

    سلام

    http://baketab.blog.ir/post/19

    از رباعی ها صفحه 63 :
    ....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
    آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
    دنیا همه شعر است به چشمم اما
    شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
    پاسخ:
    زیبا...
  • مَردی به رنگ زمستان
  • آفرین خیلی زیبا :)

    غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد.

    یا طبیب من لا طبیب له ...
    پاسخ:
    یا رفیق من لا رفیق له ...
     

    درغروب سخت دنیا یاد یاران میکنم

    درکویر خشک و سوزان رقص باران میکنم

    زندگی مرگ است.و مرگ هم زندگی

    پس درود برمرگ و مرگ بر زندگی

    پاسخ:
    مرگ حق است
    و حق ما مرگ آرزوهایمان...
    ف.م.آسمان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی