.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

شاعری درد است...

سهم من گریه ست، حتی در دل سبز بهار

آسمانم، جایگاه رعد و ابر و بادها

ف.م.آسمان

                                                    

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۱۰)

آرزوی بهترین ها بدون دردو گریه...
پاسخ:
سلام
سپاس

سلام دوست شاعرم

چراگریه؟؟؟

ایشالا سهمت خنده باشه همیشه ...

 

التماس دعا

یاعلی

پاسخ:
شاعری درد است این را تازه فهمیدم ولی
کاش می گفتند قبل از این به من استادها...
سلام و درود خدا

ممنون

پاسخ:
سلام...
  • دختران آسمان
  • سلام .خیلی زیبا بود .
    بابت تعریفتونم ممنون
    پاسخ:
    سلام...
    سپاس از حضور
  • ریحانه رهبر
  • سلام عزیزم

    ممنونم بابت لطف های همیشگیت

    انشاءالله دلت همیشه آفتابی بمونه با یه رنگین کمان لبخند

    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    سلام
    سپاس

    نه دردم را طبیبان چاره کردند

    نه بیدردم چو ایشان آفریدند

    نیامیزد سر دردت به گردم

    که دردم عین درمان آفریدند


    پاسخ:
    زیبا...
  • فاطمه آقابابایی
  • سلام عزیزم ....
    واقعا با احساس بود اما حالا چرا سهم شما گریه خنده نمیشه ؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    آسمانم...

    برایت آسمانی خواهم کشید،پر از ستاره های همیشه نورانی
    تو در کنار من روی ابرها،من غرق آنهمه مهربانی...

    پاسخ:
    آسمان ابر ابر در آغوش
    ابرها  هم صدا صدا و خروش...
  • حسین صادقی
  • در بی نشان با شعری جدید میزبانتان هستم.
    سلام عزیز
    تولدت مبارک
    خدارو برای تمام لحظاتت آرزو می کنم...
    پاسخ:
    سلام پگاه جان
    ممنون از لطفت و اینکه به یادم بودی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی