.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

یکی هست که نیست

                                   


پ.ن: چه و برای که بنویسم؟ وقتی کسی که باید، هست و نیست...

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۲۴)

سلام فرشته جان

موافقم با حرفت
خودشون هم میدونن با این کارهاشون به هیچ جایی نمیرسند و بیشتر رگ غیرت اسلام رو به جوش میارند

سال نوت مبارک عزیزم انشاءالله همیشه موفق باشی
 از پله ی ابر کم کم آمد پایین
 گل گفت: بیا کمی کنارم بنشین
 در کوچه غریبه ای به گرمی می خواند:
 باران سخن خداست با اهل زمین

پاسخ:
زیبا
 

 

ما

در هیأت پروانه ی هستی

با همه توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم !

برای زمین ، هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ تفاوتی ندارد

یادمان باشد کسی مسئول دلتنگی ها و مشکلات ما نیست

اگر ردپای دزدِ آرامش و سعادت را دنبال کنیم

سرانجام به خودمان خواهیم رسید. حسین پناهی

چه قشنگ گفته ...
 در کودکی خواستم زندگی کنم راه را بستند

به ستایش روی آوردم گفتند خرافات است

به راستی سخن گفتم گفتند دروغ است

سکوت کردم گفتند عاشق است

عاشق شدم گفتند گناه است    

و عاقبت خندیدم گفتند دیوانه است
پاسخ:
سلام/ این مردم همیشه حرف برای گفتن دارند
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • گاهی وقتها تنهایی ات را که درآغوش میگری
    وبرایش گریه می کنی
    مرددی که عاشقش بشوی یا نه...
    پاسخ:
    گاهی وقتها عاشقی ات را در آغوش میگیری
    و برایش گریه می کنی
    مرددی که تنها بشوی یا نه...
    چه تفاوت عمیقیست
    بین تنهایی قبل از نبودنت و
    تنهایی پس از نبودنت.....
     
    از: لیلا رحمانی
    پاسخ:
    بسیار زیبا...
     دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم
    وقتی محبت کردم و تنها شدم،
    وقتی دوست داشتم و تنها ماندم...
    دانستم;
    باید تنها شد و تنها ماند تا خدا را فهمید
    پاسخ:
    بسیار زیبا...
     خدای خوب من
    چه لحظه هایی که در زندگی تو را گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی…
    چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی…
    چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور، تو رو که پشت همه موفقیت هام بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی…
    امروز خواسته ای ندارم… فقط بخاطر نعمت هایی که بمن ارزانی داشتی
    سپاس و شکر مرا پذیرا باش…
    پاسخ:
    الهی العفو...
    الحمدلله...
    سلام عزیز
    دعوتی به پست رمز دار جدید
    یا حق
    خیلی پانوشتشو خوشم آمد دوست شاعرم...
    پاسخ:
    سپاس دوست من
    mamnoonam doste azizam
    :D
    سلام وبلاگ جالب و قشنگی داری ^___^

    مطالبتم عالی بودن..


    پاسخ:
    سلام/ سپاس
     مقام معظم رهبری:
    *برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد، توفیق عظیمی است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره گیری از آن- یعنی آموختن چیزهای تازه- باشد....*
    ..................................................................
    هیئت مجازی کتاب

    http://heyateketab.blog.ir/

    پاسخ:
    امان از عشق به کتاب

    سلام

    بهار نارنج....

     

    http://zareh.blog.ir/post/376

    پاسخ:
    سلام
    با سلام

    رد پا...

    http://taknevisi.blog.ir/post/4
    پاسخ:
    نا شناس!
    سلام
    خسته نباشی عزیزم

    دعوتی به پست جدیدم
    منتظرتم. عزیزمی
    پاسخ:
    سلام/ چشم

    برای مادرت چیزی بنویس
    سنگ صبور...
    پاسخ:
    بهار زندگی من فقط تویی مادر


    سلام....

    ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....

    عیدتون مبارک....

    تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

    امام صادق علیه السلام :
    مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

    الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614

    ..............

    * ضمنا دعوتید به....

    معرفی کتاب* بادبادک باز*

    http://heyateketab.blog.ir/


  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • هعععی.
    موفق باشی دوست عزیزم
    پاسخ:
    به همچنین
    سلام خانم محمدی
    امیدوارم حالتون خوب باشه ایام به کامتون باشه
    شرمنده بابت مدتی که نبودم ونتونستم بهتون سر بزنم
    سال نوتون هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید پراز موفقیت به دور از غم وغصه...
    واسم دعا کنید راستش من هم دیگه نمیدونم باید چی بنویسم!واسه چی بنویسم!برا کی بنویسم!خیلی خسته ام...اما امیددارم به بالاسری وحسش میکنم محکومیم به زندگی باید ادامه داد...
    موفق باشید حق نگهدارتون...
    باپستی باعنوان"حقوق زنان"بروزم
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام دوست عزیزم
    به وب این بنده نیز سری بزن و نظرات خودت را درباره ی آن اعلام کن ........
    اگر مایل به تبادل لینک هستید نیز در بخش نظرات وبلاگم عنوان نمایید.
    نشانی وبلاگ من:
    ps-amol.sub.ir
    aghvami.sub.ir
    منتظرتان هستم
    یا علی (ع)
    التماس دعا - برای ظهور حضرت حجت (عج) صلواتی عنایت کن!
    خدا نگهدار
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • سلام
    سری بزن
    پاسخ:
    ما همیشه سر میزنیم
    البته
    به دیوار...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی