.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

در دلم غوغایی ست

       که تو آن را سببی

                              آآآآآآآی! ای یار غریب!

تو خودت بی خبری

         و خدا می داند

                     که چه بگذشت به من...

          و خدا می داند

                                                  چه به من می گذرد...!

                                  

پ.ن: اگــــــه عاشق شدن دره

       من این دردو ازت میخواااام

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۳)

دلم تنگ شده است ....
برای تو....
و...
http://taknevisi.blog.ir/post/15
سلام

ان شا الله سود ببریم...

امام هادی علیه السلام

أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ 
دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند. 
(مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512) 
پاسخ:
انشاالله...
وخدا میداند
 چه به من میگذرد ...

سلام
عالی ...
پاسخ:
سلام/ سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی