.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

آنقدر با "نبودنت" می جنگم

تا عاقبت

دستمال سفید شکست را بالا "ببرد"...

"من تسلیم نمی شوم"

ف.م.آسمان

پ.ن:

زندگی می گذشت و من بی تو/ گاه گاهی کلافه می شدم و/ گاهی از روی دوست داشتنت/ گرم فکر و خرافه می شدم و/ شبی از دوری و غمش یا از/ انتظاری که بی ثمر شاید/ و شبی از امید آمدنت/ قاصدک های خوش خبر.........

این چند بیت درست نقل حال من است. گاهی آنقدر ضعیف می شوم که قدرت هیچ چیز را ندارم و گاهی اینقدر سرخوش که...

بگذریم... من عادت دارم به صبر و انتظار! :)


  • ف.م.آسمان

نظرات  (۳)

مقاومت رمز پیروزی است.....
پاسخ:
تا آخرش ایستاده ام...
*از چاه خود آب برداریم....*

سلام....دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/237

یا علی
جنگ جنگ تا پیروزی...جالب بود موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی