.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

.:: فقط ... ::.

دست ما را به محرم برسانید فقط ...


و دیگر هیچ
  • ف.م.آسمان

نظرات  (۱۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
سلام سپاس 
برای من مهم نیست که بازدید از وبلاگم کم باشه یا زیاد...
یاعلی
سلام

مسیر زندگی یک طناب باریک است که

اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید

سقوط شما حتمی است
یاعلی
 

توی دنیا دو نفر باش

یکی واسه خودت و یکی برای دیگری

برای خودت زندگی کن و برای دیگری زندگی باش

حسین جان
ریشه ی بیرقتان عزتمان بخشیده
از سرم باز مکن سایه ی این پرچم را ...
سلام
رفاقت به سبک حبیب 3 
به روز شد

التماس دعا
زیر این آسمان آبی هر جا هستی چرخ مراد به کامت شیرین باد....
  • ریحانه رهبر
  • افق تاریـک،

    دنیا تـنگ،

    نومیدی توان فرساست، می دانم!

    ولیکن ره سپردن در سیاهی، رو به سوی روشنی زیباست!

     

    "فریدون مشیری"

     

    دادم لباس نوکریم را رفو کنند
    باشد محرمت برسد پاره اش کنم
    یاعلی
    به ما هم سر بزنید
  • احمد داعی
  • *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام



    -------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

    با مطــــــلـــــب      شهادت امام محمد باقر علیه السلام      به روزم

    -------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------


    منتظر نظرات ارزشمند شما بزرگواران در پایان مطلب هستیم




    یا باقر العلوم (ع)

  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    الان هم با نوشتن
    نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
    نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
    امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    سلام لینکتون کردم وبلاگ زیبایی داریدخوش حال میشم به من هم سربزنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی