.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_


در من تو لمس حادثه ی عشقی، از من بدون عشق چه می ماند؟
در چشم هام ابری گیلان ها... در دست هام زلزله ی بم ها...
از دوست عزیزم سپیده خاکسار
  • ف.م.آسمان

نظرات  (۴)

  • محدثه انصاری
  • خیلی قشنگ بود

    در من تو حادثه ی عشقی...

    مانا باشی:))))))))))

    پاسخ:
    سلام
    سپاس
  • ن.ابراهیمی
  • ههه عاشق ردیف ((ها))تونم من...
    پاسخ:
    هرچی هس خیلی حال میده
  • سید محمد هادی اعرابی
  • یک کربلا طلب من
    دعوتید به صرف یک طرح نوشت
    پاسخ:
    سلام
    چشم
  • فاطمه آقابابایی
  • واقعا زیبا ..
    و غم انگیز ممنوم از حضورت فرشته ی عزیزم
    پاسخ:
    حوای این جهنم بی سیبم وقت جدایی از همه آدم ها
    تو روح تازه ای به تنم مثل روی غبار پنجره نم نم ها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی