.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

نگاهی منتظر دارم تو از ره می رسی یا نه؟

ز هجرت اشک می بارم

                                                                           تو از ره می رسی یا نه...؟

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۶)

تا حالا دیده بودی سایتی بری که عین ویندوز 7 باشه این مطلبمو ببین و شگفت زده شو دوست عزیز 
منتظرت هستم حتما شگفت زده خواهی شد.

سلام 

عیدتون مبارک...

امام علی علیه السلام فرمودند:

مؤمن آن کسى است که خود را به جهت رفاه مردم در زحمت بیندازد و دیگران از او در أمنیّت و آسایش باشند.

بحارالأنوار: ج ۷۵، ص ۵۳.
پاسخ:
سلام سپاس
عید شما هم مبارک
سلام

دعوتید به .....رود و گنج


http://zareh.blog.ir/post/361

*************

 امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

 أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،

امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

پاسخ:
حقیقت دیگه گم شده این روزا
چشاتو با حرف دروغ تر نکن
این عشقا دَوومی نداره، رفیق!
دوسِت دارمو  بشنو، باور نکن...
ف.م.آسمان
  • نازنین ابراهیمی فخاری
  • سلام.

    سپاس از حضورت
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    بروز هستم با عنوان : خواهرم! عکس ات را در فضای مجازی دریاب...

    منتظر حضور و نظر شما

    به آدرس :

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/26/aks312312

    وبلاگ:فرهنگ پرواز   

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی