.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

... و خدا عشق را به کسی رایگان نداد

.:: زندگی آسمانی ::.

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند...
_حافظ_

تا                                         تا
"تو"                                      "تو"
کنارم                                    کنارم
نباشی                                  نباشی
یک            
ف.م.آسمان           یک
"بال"                                    "بال"
برای                                      برای
"پرواز"                                   "پرواز"
کم دارم                                 کم دارم

...

  • ف.م.آسمان

نظرات  (۵)

سلام ممنون که بنده رو قابل میدونید ودعوتم میکنید
من خیلی این کلمه پرواز رو دوست دارم،اصلا پرواز رو دوست دارم
واین متنتون هم دقیقا چیزیه که مدتی باهاش درگیرم جزء ناگفته هام بحساب میاد در واقع حرف دلمه...ازشمام ممنونم بخاطرهمچین پست زیبایی وامثال این ها،چون اگه من هنرشو نداشته باشم که بگم حداقل شما یه سری چیزا رو تو متن هاتون میگی که حرف دل منم هست...موفق باشیدیاعلی

پاسخ:
سلام
سپاس
  • ن.ابراهیمی
  • بسیارزیبا خانم...

    ان شاء ا...خداوند بالی برای پرواز به تو بدهد که هیچوقت شانه خالی نکند ازاینکه با تو پربزند عزیز....ما که فعلا بالمان شکسته است
    پاسخ:
    باید کمک کنی کمرم را شکسته اند
    بالم نمی دهند پرم را شکسته اند

    بال دارم و دارد، حال دارم و انگار که ندارد...

    سلام...
    جمله پر احساسی است.....

    زندگی تان همیشه آسمانی....

    ممنون از حضورتون و متشکر بابت دعوتتون...
    پاسخ:
    سلام
    سپاس
     سلام 
     خیلی قشنگ بود ...

    پاسخ:
    سلام
    سپاس
  • طلبه امروزی
  • سلام
    به نظرتان رابطه اجتماعی یک "طلبه با نامحرم" باید چگونه باشد؟
    با مطلب "نگاه طلبه به نامحرم(2)" بروز هستم . در این مطلب مفصل به این سوال جواب دادیم . منتظر نظرتون هستیم

    + مطلبی درباره مقاله استاد سید علی اصغر غروی در روزنامه بهار
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی